System eSZOK

Efektywne biuro rachunkowe usprawniające pracę z programami księgowymi, dokumentami oraz procesami związanymi z zarządzaniem.

Umów bezpłatną prezentację

zintegrowany z Comarch ERP Optima

Poznaj system eSZOK

Wielofunkcyjny system dla Biur Rachunkowych - niezbędne narzędzie do codziennej pracy w biurze.

Co oferuje system eSZOK?

eSZOK BR (elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta Biur Rachunkowych) z modułem OCR (automatycznym rozpoznawaniem i uzupełnianiem informacji), to rozwiązanie dedykowane dla nowoczesnych Biur Rachunkowych. Przyspiesza pracę, usprawnia komunikację z klientami oraz daje możliwość sprawnego przepływu informacji pomiędzy pracownikami.

Oszczędność
czasu i pieniędzy

Bieżące
aktualizacje

Integracja z Comarch ERP Optima

Zautomatyzowanie prostych, powtarzalnych czynności podnosi efektywność pracy i pozwala zaoszczędzić czas.

Bieżące aktualizacje pod kątem zmian legislacyjnych znacząco usprawniają procesy finansowo-księgowe.

Lepsza organizacja obiegu dokumentów zmniejsza liczbę popełnianych błędów.

Najlepszy OCR

Dzięki możliwości automatycznego zapisu faktur, przesłanych za pośrednictwem Pulpitu Klienta lub zeskanowanych w biurze, eliminujesz konieczność ręcznego importu plików.

Maksymalna automatyzacja

Wystawianie faktur, generowanie przelewów, przesyłanie miesięcznych rozliczeń czy automatyzacja powiadomień, to niektóre z funkcji, dzięki którym możesz znacząco ograniczyć skutki wakatów w Twojej firmie.

Zgodność z aktualnymi regulacjami prawnymi

Dokładamy wszelkich starań by oprogramowanie spełniało najwyższe standardy i odpowiadało bieżącym wymaganiom legislacyjnym.

Machine learning

Odpowiednie algorytmy pozwalają oprogramowaniu na zautomatyzowanie procesu pozyskiwania i analizy danych do ulepszania i rozwoju systemu.

Zgrany duet

Dzięki integracji systemu eSZOK z Comarch ERP Optima, możesz rozwijać swoją firmę bez wymiany systemu ERP.

Wieloletni Partner Comarch

Jako wieloletni Partnerem Comarch, równie mocno kładziemy nacisk na jakość i rozwój oprogramowania.

Wsparcie

Tworzymy oprogramowanie, które możesz aktualizować samodzielnie lub skorzystać ze wsparcia naszych wykwalifikowanych specjalistów.

Moduły systemu eSZOK

Wybierz optymalny zestaw rozwiązań dla profilu swojej firmy lub skontaktuj się z nami.

3 999

7 999

3 999

3 999

3 000

Moduł pozwala na przetwarzanie danych bezpośrednio z plików *.pdf wyciągów bankowych wygenerowanych w bankowości elektronicznej klienta.

Moduł automatyzuje procesy związane z przygotowaniem rozliczeń, sumowaniem wykonanych na rzecz klienta działań i usług dodatkowych.

Program stacjonarny dla Biur Rachunkowych z narzędziem OCR, który automatycznie przetwarza przesłane przez klienta skany bądź dokumenty zeskanowane w biurze.

Wersja rozszerzona Pulpitu Klienta Standard o dodatkowe funkcjonalności dla najbardziej zaawansowanych i wymagających użytkowników.

Moduł łączący elektroniczne archiwum dokumentów firmy z panelem do wymiany dokumentów oraz komunikowania się pomiędzy klientami i Biurem Rachunkowym.

PULPIT KLIENTA

PULPIT KLIENTA

PLUS

Dla Klientów posiadających Pulpit Klienta w wersji standard cena 4000 zł.

KANCELARIA

OCR

ROZLICZENIA KLIENTA BR

Przycisk
Przycisk
Przycisk
Przycisk
Przycisk

CENNIK : PAKIETY

4 000

BASIC

Wyślij zapytanie

7 999

STANDARD

Wyślij zapytanie

9 999

PREMIUM

Wyślij zapytanie

14 999

Wyślij zapytanie
  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł

* Cena modułów poza pakietem:

7 998

** Ceny nie zawierają kosztów instalacji, konfiguracji i szkolenia.

Leasing od 129 zł / m-c

Leasing od 259 zł / m-c

  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta: 3 999 zł

* Cena modułów poza pakietem:

11 997

** Ceny nie zawierają kosztów instalacji, konfiguracji i szkolenia.

Leasing od 319 zł / m-c

  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta: 3 999 zł
  • Asysta na kolejny rok: 2399,40 zł 1 999 zł
  • Instalacja, konfiguracja, szkolenie: 1 000 zł 1 zł

*Cena modułów poza pakietem:

15 396,40

PREMIUM PLUS

Leasing od 515 zł / m-c

  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta PLUS: 7999 zł
  • Asysta na drugi rok: 3199,40 zł 2 999 zł
  • Instalacja, konfiguracja, szkolenie: 1 000 zł 1 zł

*Cena modułów poza pakietem:

20 196,40

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT. Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

Zaufali nam

Opinie zadowolonych klientów

Nasza praca sprawdza się i jest doceniana, co ma przełożenie na kolejne relacje biznesowe

- obecnie 90% naszych nowych klientów przychodzi z polecenia osób, z którymi stale współpracujemy!

deFACTO

airROXY

BR GAMA

Maria Grabowska

"Zautomatyzowanie codziennych czynności z wykorzystaniem oprogramowania eSZOK zdecydowanie zmniejsza niebezpieczeństwo popełniania błędów i oszczędza czas."

"Nasz wybór padł na oprogramowanie by CTI i jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru."

"Oprogramowanie eSZOK by CTI jest dla nas zdecydowanym wsparciem, które możemy zarekomendować biurom rachunkowym stawiającym na profesjonalizm i nowoczesność."

HADAŁA

"Praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas jej wykonywania".

Sylwia Kotowska

Robert Kęsoń

Maria Grabowska

Jacek Hadała

Skontaktuj się z nami

666 856 051

FABRYKA OPROGRAMOWANIA Sp. z o.o.

ul. Świętojańska 35; 44-100 Gliwice; NIP: 631-266-72-37

Kapitał zakładowy 100 000 zł. Sąd rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy; KRS 0000654936

tel: 32 335 35 35

e-mail: biuro@fabrykaoprogramowania.pl

DANE FIRMY

Dołącz do nas: