System eSZOK

Efektywne biuro rachunkowe usprawniające pracę z programami księgowymi, dokumentami oraz procesami związanymi z zarządzaniem.

Umów bezpłatną prezentację

zintegrowany z Comarch ERP Optima

Poznaj system eSZOK

Modułowy system do zarządzania biurem rachunkowym i obsługą klienta klasy CRM

Co oferuje system eSZOK?

Wspiera procesy zarządcze oraz delegowanie zadań. Usprawnia budowanie relacji z klientem, poprzez utrzymanie historii komunikacji, a także umożliwia automatyzację rozliczeń z klientem. Dodatkowo współpracuje z systemem księgowym Comarch ERP Optima, usprawnia wymianę dokumentów księgowych, kadrowo-płacowych i innych.


Oszczędność
czasu i pieniędzy

Bieżące
aktualizacje

Integracja z Comarch ERP Optima

Zautomatyzowanie prostych, powtarzalnych czynności podnosi efektywność pracy i pozwala zaoszczędzić czas.

Bieżące aktualizacje pod kątem zmian legislacyjnych znacząco usprawniają procesy finansowo-księgowe.

Lepsza organizacja obiegu dokumentów zmniejsza liczbę popełnianych błędów.

Najlepszy OCR

Dzięki możliwości automatycznego zapisu faktur, przesłanych za pośrednictwem Pulpitu Klienta lub zeskanowanych w biurze, eliminujesz konieczność ręcznego importu plików.

Maksymalna automatyzacja

Wystawianie faktur, generowanie przelewów, przesyłanie miesięcznych rozliczeń czy automatyzacja powiadomień, to niektóre z funkcji, dzięki którym możesz znacząco ograniczyć skutki wakatów w Twojej firmie.

Zgodność z aktualnymi regulacjami prawnymi

Dokładamy wszelkich starań by oprogramowanie spełniało najwyższe standardy i odpowiadało bieżącym wymaganiom legislacyjnym.

Machine learning

Odpowiednie algorytmy pozwalają oprogramowaniu na zautomatyzowanie procesu pozyskiwania i analizy danych do ulepszania i rozwoju systemu.

Zgrany duet

Dzięki integracji systemu eSZOK z Comarch ERP Optima, możesz rozwijać swoją firmę bez wymiany systemu ERP.

Wieloletni Partner Comarch

Jako wieloletni Partnerem Comarch, równie mocno kładziemy nacisk na jakość i rozwój oprogramowania.

Wsparcie

Tworzymy oprogramowanie, które możesz aktualizować samodzielnie lub skorzystać ze wsparcia naszych wykwalifikowanych specjalistów.

Moduły systemu eSZOK

Wybierz optymalny zestaw rozwiązań dla profilu swojej firmy lub skontaktuj się z nami.

5 999

11 999

4 999

4 999

4 999

Moduł pozwala na przetwarzanie danych bezpośrednio z plików *.pdf wyciągów bankowych wygenerowanych w bankowości elektronicznej klienta.

Moduł automatyzuje procesy związane z przygotowaniem rozliczeń na rzecz klienta oraz wspomaga zarządzanie biurem rachunkowym

Program stacjonarny dla Biur Rachunkowych, który automatycznie przetwarza przesłane przez klienta skany bądź dokumenty zeskanowane w biurze.

Wersja rozszerzona Pulpitu Klienta Standard o dodatkowe funkcjonalności dla najbardziej zaawansowanych i wymagających użytkowników.

Moduł łączący elektroniczne archiwum dokumentów firmy z panelem do wymiany dokumentów oraz komunikowania się pomiędzy klientami i Biurem Rachunkowym.

PULPIT KLIENTA

PULPIT KLIENTA

PLUS

Dla Klientów posiadających Pulpit Klienta w wersji standard cena 6000 zł.

KANCELARIA

OCR

ZARZĄDZANIE BIUREM I ROZLICZENIE KLIENTA
Przycisk
Przycisk
Przycisk
Przycisk
Przycisk

4 000

Przycisk
INTERAKTYWNE
FORMULARZE

Moduł rozszerzający funkcjonalność do Pulpitu Klienta Plus. Pozwala tworzyć interaktywne formularze dla danych pracowniczych, zgłoszenia członka rodziny, rejestracji nowego klienta, zgłoszenia środków trwałych, umów czy wniosków do biura rachunkowego.

Icon

CENNIK : PAKIETY

5 999 netto

Możliwość Leasingu

BASIC

* Cena modułów poza pakietem:11 998 netto


Wyślij zapytanie

12 999 netto

Możliwość Leasingu

STANDARD

* Cena modułów poza pakietem: 19 997 netto

Wyślij zapytanie

19 999 netto

PREMIUM

Możliwość Leasingu

* Cena modułów poza pakietem: 27 997 netto

Wyślij zapytanie

34 999 netto

VIP

Możliwość Leasingu

* Cena modułów poza pakietem: 48 395 netto

Wyślij zapytanie
Oprogramowanie:
  • Kancelaria z KSeF: 4 999 zł
  • OCR: 4999 zł 1 zł
KSeF
  • Kancelaria: nielimitowany odbiór e-Faktur

  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Kancelaria z OCR: 2000zł 999zł
Oprogramowanie:
  • Kancelaria z KSeF: 4 999 zł
  • OCR: 4999 zł 1 zł
  • Pulpit klienta: 5999 zł
KSeF
  • Kancelaria: nielimitowany odbiór e-Faktur
  • Pulpit Klienta: nielimitowana wysyłka e-Faktur
Oprogramowanie:
  • Kancelaria z KSeF: 4 999 zł
  • OCR: 4999 zł 1 zł
  • Pulpit klienta Plus: 11 999 zł
KSeF
  • Kancelaria: nielimitowany odbiór e-Faktur
  • Pulpit Klienta: nielimitowana wysyłka i odbiór e-Faktur, kwalifikacja i dodatkowy opis e-Faktur
Oprogramowanie:
  • Kancelaria z KSeF: 4 999 zł
  • OCR: 4999 zł 1 zł
  • Pulpit klienta Plus: 11 999 zł
  • Rozliczenie Klienta: 4 999 zł
KSeF
  • Kancelaria: nielimitowany odbiór e-Faktur
  • Pulpit Klienta: nielimitowana wysyłka i odbiór e-Faktur, kwalifikacja i dodatkowy opis e-Faktur

  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Kancelaria z OCR: 2000zł 1000zł
  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Pulpit Klienta Plus: 4000zł 2000zł
  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Rozliczenie Klienta: 2000zł 1000zł
  • Rozszerzone szkolenie użytkownika: 4000zł 2000zł
  • Rozszerzone szkolenie administratora: 4000zł 2000zł
  • 2 lata asysty na wszystkie moduły: 5 400zł 5 001zł

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT. Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

Uwzględnione w pakietach usługi instalacji, konfiguracji i szkolenia są do wykorzystania przez 1 m-c od daty zakupu pakietu


  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Kancelaria z OCR: 2000zł 1000zł
  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Pulpit Klienta: 2000zł 1000zł

  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Kancelaria z OCR: 2000zł 1000zł
  • Instalacja, konfiguracja i podstawowe szkolenie z modułu Pulpit Klienta Plus: 4000zł 2000zł

Usługi:

Usługi:

Usługi:

Usługi:

Zaufali nam

Opinie zadowolonych klientów

Nasza praca sprawdza się i jest doceniana, co ma przełożenie na kolejne relacje biznesowe

- obecnie 90% naszych nowych klientów przychodzi z polecenia osób, z którymi stale współpracujemy!

deFACTO

airROXY

BR GAMA

Maria Grabowska

"Zautomatyzowanie codziennych czynności z wykorzystaniem oprogramowania eSZOK zdecydowanie zmniejsza niebezpieczeństwo popełniania błędów i oszczędza czas."

"Nasz wybór padł na oprogramowanie by CTI i jesteśmy zadowoleni z dokonanego wyboru."

"Oprogramowanie eSZOK by CTI jest dla nas zdecydowanym wsparciem, które możemy zarekomendować biurom rachunkowym stawiającym na profesjonalizm i nowoczesność."

HADAŁA

"Praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas jej wykonywania".

Sylwia Kotowska

Robert Kęsoń

Maria Grabowska

Jacek Hadała

Skontaktuj się z nami

666 856 051

FABRYKA OPROGRAMOWANIA Sp. z o.o.

ul. Świętojańska 35; 44-100 Gliwice; NIP: 631-266-72-37

Kapitał zakładowy 100 000 zł. Sąd rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy; KRS 0000654936

tel: 32 335 35 35

e-mail: biuro@fabrykaoprogramowania.pl

DANE FIRMY

Dołącz do nas: