eSZOK
Efektywne Biuro Rachunkowe

Obieg dokumentów ze skanowaniem w technologii OCR ze zdalnym Pulpitem Klienta dla kontrahentów z nielimitowaną liczbą dokumentów i stanowisk

Umów bezpłatną prezentację

OD 3 LAT NA RYNKU OD ZAWSZE BEZ LIMITU

eSZOK - elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta

Aplikacja webowa dla klientów biur rachunkowych. Elektroniczne archiwum dokumentów, wystawianie faktur, automatyczne powiadomienia e-mail.
Program stacjonarny dla pracowników biur. Obieg dokumentów, dodawanie do rejestru VAT w Comarch ERP Optima.
Automatyczny odczyt
i rozpoznawanie danych
z faktur zakupu i sprzedaży.

PULPIT KLIENTA

Integracja z Comarch ERP Optima bez konieczności ręcznych importów plików

01

  • Elektroniczne archiwum dokumentów i dodawanie plików [pdf, jpg, png, tiff] z fakturami sprzedaży/zakupu
  • Moduł do wystawiania faktur sprzedaży i korekty, proformy oraz faktur zaliczkowych. Wystawione faktury są przesyłane bezpośrednio na rejestr VAT w Comarch ERP Optima bez konieczności ręcznego importu
  • Możliwość drukowania faktur, wysyłania do kontrahentów
  • Możliwość importu/eksportu danych słownikowych z pliku MS Excel z Comarch ERP Optima (kontrahenci, towary)
  • Czat z biurem rachunkowym - możliwość tworzenia osobnych wątków lub przypisywania korespondencji do faktur
  • Możliwość przeglądania ogłoszeń dodanych przez biuro rachunkowe
  • Podgląd płatności i zestawień klienta (dane pobierane z programu Comarch ERP Optima).
  • Podgląd i możliwość pobrania deklaracji klienta (dane pobierane z programu Comarch ERP Optima)
  • Dostęp do rozliczeń z biurem rachunkowym (faktury wystawione przez biuro rachunkowe w Comarch ERP Optima)
  • Możliwość przesyłania dodatkowych dokumentów jako załączniki między klientem, a biurem rachunkowym
  • Podgląd informacji z danymi kadrowymi i limitami urlopowymi pracowników (dane pobierane z Comarch ERP Optima)
  • Powiadomienia systemowe oraz e-mail/SMS dla klientów w przypadku otrzymania nowej deklaracji, nowego powiadomienia (wpisu) czat, nowej faktury wystawionej przez biuro rachunkowe, nowego ogłoszenia, otrzymania nowego załącznika np. listy płac, nowej odpowiedzi na wiadomość przypisaną do dokumentu, powiadomienia kadrowo-płacowe (np. kończąca się umowa, badania lekarskie, dodatkowe kwalifikacje)
  • Możliwość przesyłania skanów wyciągów bankowych do biura rachunkowego
  • Dostęp do dodatkowych analiz (wiekowanie należności
    i zobowiązań, obroty według towarów, obroty według kontrahentów oraz sprzedaż w czasie, nieobecności pracowników, limity urlopowe)
Moduł do wystawiania faktur
Płatności / Deklaracje / Zestawienia / Dane kadrowe
Czat / Załączniki /
Analizy / Ogłoszenia
Automatyczne powiadomienia e-mail (np. nowa deklaracja z Comarch ERP Optima)

PULPIT KLIENTA PLUS

NOWOŚĆ!

  • Pulpit Klienta PLUS obejmuje pełny zakres funkcjonalności z Pulpitu Klienta Standard
  • Dodawanie załączników do dokumentów zakupu/sprzedaży (np. CMR, protokoły zdawczo-odbiorcze, umowy)
  • Publikowanie ogłoszeń wybranym klientom
    z automatycznymi powiadomieniami e-mail/SMS
  • Dodatkowe opisy do dokumentów - przypisywanie rejestrów VAT/ED
  • Drukowanie faktur w języku obcym
  • Wprowadzanie tłumaczeń produktów na język obcy
  • Operacje seryjne dla faktur sprzedaży (zatwierdzanie, rozliczanie, drukowanie)
  • Analiza geomarketingowa generowana na podstawie faktur sprzedaży
  • Deklaracje pracownicze przesyłane z Comarch ERP Optima
  • Rejestracja czasu pracy możliwość wprowadzania obecności i nieobecności przez klienta, dane przesłane do Comarch ERP Optima
  • Umowy cywilnoprawne oraz rachunki do umów przesyłane z Comarch ERP Optima
  • Możliwość zmiany kolorystyki interfejsu (tryb jasny/ciemny)
  • Zaawansowane ustawienia okna logowania

01+

KANCELARIA

Ręczne lub automatyczne dodawanie faktur do rejestru VAT w Comarch ERP Optima
  • Obieg dokumentów, katalogowanie i archiwizacja faktur
  • Przeszukiwanie, sortowanie i filtrowanie listy faktur
  • Łatwy dostęp do skanów oryginalnych faktur, również z poziomu Comarch ERP Optima
  • Ręczne lub automatyczne zapisywanie faktur do rejestru VAT w programie Comarch ERP Optima
  • Czat z modułem Pulpit Klienta – osobne wątki lub korespondencja dotycząca konkretnej faktury (dotyczy pełnego pakietu eSZOK z Pulpitem Klienta)
  • Obsługa i wysyłka załączników do Pulpitu Klienta (dotyczy pełnego pakietu eSZOK z Pulpitem Klienta)
  • Łączenie dokumentów zeskanowanych do jednego lub wielu plików .pdf
  • Rozdzielanie pliku na wiele dokumentów .pdf
  • Możliwość zmiany typu faktury (sprzedaż/zakup)
  • Możliwość przeszukiwania po słowach kluczowych OCR – szybkie odnalezienie faktury po dowolnym słowie odczytanym przez OCR
  • Wydruk seryjny skanów faktur z opcją dodatkowych nadruków z Comarch ERP Optima
  • Obsługa ewidencji dodatkowej
  • Ręczne powiązanie dokumentów (dodanie skanu do faktury zarejestrowanej wcześniej ręcznie w Comarch ERP Optima)
  • Możliwość dodania skanu wyciągu bankowego do raportu kasowo-bankowego (skan dostępny z poziomu Comarch ERP Optima)
Łączenie / dzielenie plików (obsługa faktur wielostronicowych)

02

Wydruki seryjne / Wyszukiwanie pełnotekstowe

OCR

Rozpoznawanie danych z FV zakup i sprzedaż / Ewidencja dodatkowa / FV wielostronicowe / FV walutowe
  • Rozpoznawanie danych i uzupełnianie informacji przez OCR
  • OCR jako usługa Windows
OCR jako usługa Windows

03

Dostępne pakiety

Podane ceny netto (w PLN) nie zawierają podatku VAT.

Publikowane ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu polskiego prawa.

4 000 zł

  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta: 3 999 zł

Leasing od 129 zł / m-c

7 999 zł

Leasing od 259 zł / m-c

Promocja!

Promocja!

*Cena modułów poza pakietem: 11 997 zł

*Cena modułów poza pakietem: 7 998 zł

Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta: 3 999 zł
  • Asysta na 2 rok: 2 399,40 zł
    1 999 zł
  • Instalacja, konfiguracja, szkolenie: 1000 zł 1 zł

9 999 zł

Leasing od 319 zł / m-c

Promocja!

Premium PLUS
  • Kancelaria: 3 999 zł
  • OCR: 3999 zł 1 zł
  • Pulpit Klienta PLUS: 7 999 zł
  • Asysta na 2 rok: 3 199,40 zł
    2 999 zł
  • Instalacja, konfiguracja, szkolenie: 1000 zł 1 zł
Wyślij zapytanie

14 999 zł

Leasing od 515 zł / m-c

Promocja!

*Cena modułów i usług poza pakietem:

15 396,40 zł

*Cena modułów i usług poza pakietem:

20 196,40 zł

Zaufali nam
Skontaktuj się z nami
666 856 051

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ

ul. Jałowcowa 35; 44-100 Gliwice

NIP: 631-190-72-77

FABRYKA OPROGRAMOWANIA sp. z o.o.

ul. Świętojańska 35; 44-100 Gliwice; NIP: 631-266-72-37

Kapitał zakładowy 100000zł. Sąd rejonowy w Gliwicach,
X Wydział Gospodarczy; KRS 0000654936

tel: 32 335 35 35; e-mail: biuro@fabrykaoprogramowania.pl

DANE PRODUCENTA
DANE FIRMY
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Zarządzać plikami cookies należy z poziomu ustawień swojej przeglądarki.